Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες
- Φαροφύλακας
- Φωτόφρακτος Δροσουλίτης
- Αναρτήσεις: 3453
- Εγγραφή: 31 Μάρ 2013, 09:00
Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες
Απλά, κάποιος δικαιολογεί τ' αδικαιολόγητα.
"Ah," she said, "to come is easy and takes hours; to go is different—and may take centuries."
- Μπιατριξ Κιντο
- βιντεοβάτης
- Αναρτήσεις: 985
- Εγγραφή: 17 Αύγ 2018, 13:25
Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες
Mα εχει δικιο η Ιζι σε αυτα που λεει. Ολα αυτα που συμβαινουν στο Kill Bill συμβαινουν κατα καποιο τροπο σε εναν φανταστικο κοσμο, δεν υπαρχει ιχνος ρεαλισμου στην ταινια. Αυτος ηταν και ο σκοπος του σκηνοθετη. Αν φερειπειν την ειχαν πιασει στο αεροδρομιο η αν ειχε πεθανει μεσα στο φερετρο, η ταινια θα τελειωνε εκει.. δεν θα ολοκληρωνοταν καν.. και αυτο θα ηταν απογοητευτικο, σωστα; Το οτι υπαρχουν πολλα σουρρεαλιστικα στιγμιοτυπα στην ταινια, δεν σημαινει οτι εχει και νοηματικα/σεναριακα κενα (και εννοω και τα δυο μερη της ταινιας μαζι).
"Κι εκεί που νόμιζες ότι δεν θα ξανανιώσεις ποτέ κάτι τόσο δυνατό, έρχεται κάποιος και σου δείχνει ότι το ποτέ είναι μεγάλη λέξη. . ."
Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες
Γιατι οποτε αναφερθει ταινια του Ταραντινο, στη συνεχεια μονοπωλει το θεμα;
Κατα τη γνωμη μου το Μελλον 3 εχει πολυ πιο απλο σεναριο απο το 2 και βλεπεται ευχαριστα. Μαλιστα ηταν η πρωτη τανια της τριλογιας πουειδα, χωρις να εχω ιδεα για τα υπολοιπα.
(για την ιστορια το 2 ειναι το αγαπημενο μου)
Τωρα η επιμαχη σκηνη στο Watchmen ειναι δυστυχως απευθειας παρμενη απο το κομικ
Κατα τη γνωμη μου το Μελλον 3 εχει πολυ πιο απλο σεναριο απο το 2 και βλεπεται ευχαριστα. Μαλιστα ηταν η πρωτη τανια της τριλογιας πουειδα, χωρις να εχω ιδεα για τα υπολοιπα.
(για την ιστορια το 2 ειναι το αγαπημενο μου)
Τωρα η επιμαχη σκηνη στο Watchmen ειναι δυστυχως απευθειας παρμενη απο το κομικ
Είμαι στην πολύ φάση δικέ μου, αλλά εσύ ξηγιέσαι στο αλλιώς και μου τη βγαίνεις με κόκκινο να πούμε! -- Γιάννης Δαλιανίδης, 1980ς
Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες
Φαροφύλακας έγραψε:Απλά, κάποιος δικαιολογεί τ' αδικαιολόγητα.
Όχι καθόλου.
Επίσης, πιστεύω ότι ο Ταραντίνο έκανε τις συγκεκριμένες αναληθοφανείς επιλογές ώστε να εξυπηρετήσει όχι τόσο την πλοκή, αλλά το ύφος της ταινίας. Χωρίς αυτές, το ΚΒ θα ήταν κάτι άλλο, κάτι πολύ λιγότερο.
I'm not normally a praying man, but if you're up there, please save me, Superman!
-Homer Simpson
-Homer Simpson
- Μπιατριξ Κιντο
- βιντεοβάτης
- Αναρτήσεις: 985
- Εγγραφή: 17 Αύγ 2018, 13:25
Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες
Η Ιζι ειναι ο μονος ανθρωπος που με καταλαβαινει εδω μεσα..
"Κι εκεί που νόμιζες ότι δεν θα ξανανιώσεις ποτέ κάτι τόσο δυνατό, έρχεται κάποιος και σου δείχνει ότι το ποτέ είναι μεγάλη λέξη. . ."
Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες
Στην ταινια Ελ Γκρεκο ο Λαζοπουλος υποδυεται εναν χαρακτηρα, το Νικολό. Σε μια συνεντευξη ειχε μιλησει για το χαρακτηρα, λεγοντας οτι δεν βασιζεται σε καποιο ιστορικο προσωπο της ζωης του Θεοτοκοπουλου, αλλα "συμβολιζει" τους φιλους που θα ειχε στη ζωη του και που τον στηριξαν.
Οταν ειδα την ταινια, ο Νικολος μου φανηκε χαρακτηριστικη περιπτωση sidekick που εχω πει και σε αλλη συζητηση. Δεν ειναι παρα μια αδεια καρικατουρα, που η ζωη του περιφερεται γυρω απο τη ζωη του πρωταγωνιστη.
Στην αρχη της ταινιας λοιπον, ο Θεοτοκοπουλος ειναι στην Κρητη με τον κολλητο του το Νικολο, τελικα για καποιο λογο φευγει για την Ιταλια. Τοτε ο πατερας του λεει στο Νικολο κατι σαν "πηγαινε μαζι του, θα σε χρειαστει". Ο Νικολος ριχνει κατι ζαρια οπου υποτιθεται οτι βλεπει (οπως θα μαθουμε αργοτερα) οτι θα πεθανει στα ξενα και δεν θα ξαναγυρισει στην Κρητη, οποτε λυπημενος παινει μια χουφτα κρητικο χωμα και το βαζει σε ενα πουγκι.
Κατα τα αλλα του ειπανε ασε τα παντα πισω σου, σπιτι, μανα, γυναικα, παιδια, σκυλια και πηγαινε στα ξενα να νταντευεις το γιο μου το φιλο σου, και αυτος πηγε, χωρις να βγαλει κιχ. Ουτε ασχοληθηκε με τη ζωη του ουτε να αγαπησει καποια, ουτε να κανει οικογενεια. Τοσο δυνατη φιλια.
Α ναι, και σκοτωθηκε την καταλληλη στιγμη: οταν ο Θεοτοκοπουλος παντρευτηκε.
Οταν ειδα την ταινια, ο Νικολος μου φανηκε χαρακτηριστικη περιπτωση sidekick που εχω πει και σε αλλη συζητηση. Δεν ειναι παρα μια αδεια καρικατουρα, που η ζωη του περιφερεται γυρω απο τη ζωη του πρωταγωνιστη.
Στην αρχη της ταινιας λοιπον, ο Θεοτοκοπουλος ειναι στην Κρητη με τον κολλητο του το Νικολο, τελικα για καποιο λογο φευγει για την Ιταλια. Τοτε ο πατερας του λεει στο Νικολο κατι σαν "πηγαινε μαζι του, θα σε χρειαστει". Ο Νικολος ριχνει κατι ζαρια οπου υποτιθεται οτι βλεπει (οπως θα μαθουμε αργοτερα) οτι θα πεθανει στα ξενα και δεν θα ξαναγυρισει στην Κρητη, οποτε λυπημενος παινει μια χουφτα κρητικο χωμα και το βαζει σε ενα πουγκι.
Κατα τα αλλα του ειπανε ασε τα παντα πισω σου, σπιτι, μανα, γυναικα, παιδια, σκυλια και πηγαινε στα ξενα να νταντευεις το γιο μου το φιλο σου, και αυτος πηγε, χωρις να βγαλει κιχ. Ουτε ασχοληθηκε με τη ζωη του ουτε να αγαπησει καποια, ουτε να κανει οικογενεια. Τοσο δυνατη φιλια.
Α ναι, και σκοτωθηκε την καταλληλη στιγμη: οταν ο Θεοτοκοπουλος παντρευτηκε.
Είμαι στην πολύ φάση δικέ μου, αλλά εσύ ξηγιέσαι στο αλλιώς και μου τη βγαίνεις με κόκκινο να πούμε! -- Γιάννης Δαλιανίδης, 1980ς
- Νικόλας Δε Κιντ
- Ταινιοδύτης
- Αναρτήσεις: 1449
- Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 21:29
Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες
Χθες είδα μια ταινία των '80s κοινώς ειτίλα!!
Q: The Winged Serpent (1982)
Εντάξει, κάποια σενάρια πρέπει να γράφονταν στο πόδι εκείνη την εποχή. Το στόρι απλό. Ένα ιπτάμενο τέρας έχει κάνει φωλιά στην Νέα Υόρκη και εκτός αυτού έχει και μια προτίμηση στους Νεοϋορκέζους!!
Πρώτο εξόφθαλμο σφάλμα λοιπόν. Ενώ μέχρι την μέση της ταινίας το τερατάκι έχει αρπάξει καμια δεκαριά ανθρώπους μέρα μεσημέρι στο κέντρο του Μανχάταν, η αστυνομία δεν μπορεί να το εντοπίσει με τίποτα. Το μέγεθος του εν τω μεταξύ είναι ίσα με μια δυόροφη μεζονέτα αλλά παρόλα αυτά τίποτα... Δλδ συγνώμη. Η αστυνομία, ο στρατός, τα ραντάρ δεν μπορούν να εντοπίσουν ένα ιπτάμενο τέρας;;;
Τι διάολο;;
Η συνέχεια;;
Ένας απατεωνίσκος ανακαλύπτει την φωλια κατά λάθος και εκβιάζει την Αμερικάνικη κυβέρνηση!!
Q: The Winged Serpent (1982)
Εντάξει, κάποια σενάρια πρέπει να γράφονταν στο πόδι εκείνη την εποχή. Το στόρι απλό. Ένα ιπτάμενο τέρας έχει κάνει φωλιά στην Νέα Υόρκη και εκτός αυτού έχει και μια προτίμηση στους Νεοϋορκέζους!!
Πρώτο εξόφθαλμο σφάλμα λοιπόν. Ενώ μέχρι την μέση της ταινίας το τερατάκι έχει αρπάξει καμια δεκαριά ανθρώπους μέρα μεσημέρι στο κέντρο του Μανχάταν, η αστυνομία δεν μπορεί να το εντοπίσει με τίποτα. Το μέγεθος του εν τω μεταξύ είναι ίσα με μια δυόροφη μεζονέτα αλλά παρόλα αυτά τίποτα... Δλδ συγνώμη. Η αστυνομία, ο στρατός, τα ραντάρ δεν μπορούν να εντοπίσουν ένα ιπτάμενο τέρας;;;
Τι διάολο;;
Η συνέχεια;;
Ένας απατεωνίσκος ανακαλύπτει την φωλια κατά λάθος και εκβιάζει την Αμερικάνικη κυβέρνηση!!
Excuse me... I dislike being touched... an Eastern prejudice
Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες
Το περίεργο είναι ότι έχει και σχετικά καλή βαθμολογία στο imdb, 6.1 !
Άδικα περιμένεις να γυρίσει ο τροχός, το χαμστερ πέθανε.
- Νικόλας Δε Κιντ
- Ταινιοδύτης
- Αναρτήσεις: 1449
- Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 21:29
Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες
Νομίζω πως 2 λόγοι είναι που δίνουν αυτή την κάπως υψηλή βαθμολογία. Η ερμηνεία του Μάικλ Μοριάρτι σαν Τζιμι Κουίν, δηλαδή του μικροαπατεώνα που γνωρίζει την φωλιά του τέρατος και θέλει να εκβιάσει την Αμερικάνικη κυβέρνηση και το ίδιο το φτερωτό τέρας που παρόλο τον χαμηλό προυπολογισμό της ταινίας είναι αρκετά προσεγμένο.
Excuse me... I dislike being touched... an Eastern prejudice
- Φαροφύλακας
- Φωτόφρακτος Δροσουλίτης
- Αναρτήσεις: 3453
- Εγγραφή: 31 Μάρ 2013, 09:00
Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες
Δεν το λες πρόβλημα, αλλά θα το βάλω εδώ.
Στα Φιλαράκια η Μόνικα τα φτιάχνει με έναν εμφανίσιμο, έξυπνο, εύρωστο, ευγενικό, αυτοδημιούργητο, νεαρό, πολυεκατομμυριούχο. Έπειτα αυτός ξεκινάει με μια επικίνδυνη πολεμική τέχνη που τον βάζει όλον στον γύψο και η Μόνικα γι' αυτόν τον λόγο... τα χαλάει μαζί του.
Πολύ πειστικό σενάριο. Για κάποιον άλλον μακρινό πλανήτη.
(φαντάζομαι πως θα ανησυχούσε μην κληρονομήσει την αμύθητη περιουσία του σε περίπτωση που σκοτωνόταν στο άθλημα, μετά τον γάμο τους )
Στα Φιλαράκια η Μόνικα τα φτιάχνει με έναν εμφανίσιμο, έξυπνο, εύρωστο, ευγενικό, αυτοδημιούργητο, νεαρό, πολυεκατομμυριούχο. Έπειτα αυτός ξεκινάει με μια επικίνδυνη πολεμική τέχνη που τον βάζει όλον στον γύψο και η Μόνικα γι' αυτόν τον λόγο... τα χαλάει μαζί του.
Πολύ πειστικό σενάριο. Για κάποιον άλλον μακρινό πλανήτη.
(φαντάζομαι πως θα ανησυχούσε μην κληρονομήσει την αμύθητη περιουσία του σε περίπτωση που σκοτωνόταν στο άθλημα, μετά τον γάμο τους )
"Ah," she said, "to come is easy and takes hours; to go is different—and may take centuries."
Ποιος είναι συνδεμένος
Χρήστες που περιηγούνται σε αυτό το φόρουμ: Δεν υπάρχουν εγγραμένοι χρήστες και 2 επισκέπτες