Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες

Αβατάρι χρήστη
Νικόλας Δε Κιντ
Ταινιοδύτης
Αναρτήσεις: 1449
Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 21:29

Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες

Ανάρτησηαπό Νικόλας Δε Κιντ » 05 Απρ 2019, 11:36

Πάντως Φάρε μιας και ανέφερες τα Φιλαράκια, αυτό που ανέκαθεν έβγαζε μάτι ήταν πως μια παρέα σαν αυτή της σειράς κατάφερνε να πληρώσει το ενοίκιο σε διαμερίσματα στο κέντρο του Μανχάταν. :))
Δλδ ένα τέτοιο διαμέρισμα λογικά θα πρέπει να είχε κάπου 12,000 - 15,000 ενοίκιο το μήνα.
Πως μπορούσε να πληρώσει ο Τζόι ή η Μόνικα ένα τέτοιο διαμέρισμα;;
Excuse me... I dislike being touched... an Eastern prejudice

Αβατάρι χρήστη
Φαροφύλακας
Φωτόφρακτος Δροσουλίτης
Αναρτήσεις: 3453
Εγγραφή: 31 Μάρ 2013, 09:00

Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες

Ανάρτησηαπό Φαροφύλακας » 05 Απρ 2019, 21:54

Όσον αφορά την Μόνικα και αν θυμάμαι καλά, αναφέρεται πως ήταν της γιαγιάς της. Δηλ. της ανήκει. Βέβαια, τώρα που το σκέφτομαι, αυτό δεν πολυστέκει με το επεισόδιο όπου η Ρέιτσελ κι η Μόνικα ανταλλάσσουν για λίγο διαμέρισμα με τον Τσάντλερ και τον Τζόη.

Τώρα, όσον αφορά το διαμέρισμα των άλλων δύο, προφανώς τα πληρώνει σχεδόν όλα ο Τσάντλερ. Αναφέρει αρκετά συχνά πως πληρώνει τα συνεχώς τα διάφορα για τον Τζόη. Αυτό που δεν πολυστέκει σε αυτήν την περίπτωση είναι τί τον ήθελε σε αυτήν την περίπτωση τον συγκάτοικο καθώς και γιατί όταν ο Τζόη αρχίζει και βγάζει χρήματα, ως Ντρέηκ Ραμόρε, φεύγει σε ακριβό διαμέρισμα αντί να καθίσει εκεί και να συμμετέχει επιτέλους σε αυτά που του αναλογούν.
"Ah," she said, "to come is easy and takes hours; to go is different—and may take centuries."

Αβατάρι χρήστη
Ασάρα
Μύστης
Αναρτήσεις: 145
Εγγραφή: 30 Δεκ 2017, 10:02

Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες

Ανάρτησηαπό Ασάρα » 06 Απρ 2019, 11:15

Το θέμα με το διαμέρισμα της Μόνικα ήταν μεγάλο και νομίζω ότι ακόμα και το Sex and the City τους είχε κράξει λέγοντας πως σε καμμία περιπτωση δεν θα μπορούσαν να νοικιάζουν 25χρονα ένα τέτοιο διαμέρισμα στην Νέα Υόρκη χωρίς να είναι πάρα μα πάρα πολύ πλούσια.
Το δικαιολόγησαν εξηγώντας πως η Μόνικα εγκαταστάθηκε στο διαμέρισμα αφότου η γιαγιά της έφυγε για την Φλόριντα και σύμφωνα με ένα νόμο, αφού εξακολουθεί να ισχύει το παλιό συμβόλαιο ενοικίασης, η αύξηση του ενοικίου είναι πολύ χαμηλή. Έτσι λοιπόν η Μόνικα νοικιάζει το σπίτι χάρη στο παλιό συμβόλαιο που είχε κάνει η γιαγιά χρόνια πριν. Το υπενοικιάζει στην Ρέιτσελ και αυτό δεν ήταν νόμιμο για αυτό ο θυρωρός τις απειλούσε να τις διώξει.
Από την άλλη για το διαμέρισμα του Τσάντλερ και του Τζόυ, και καλά δεν ήταν και τόσο ωραίο οπότε ήταν πιο ρεαλιστικό. Τι διαμέρισμα δηλαδή, που όταν έσπασε το τραπέζι πήραν ποδοσφαιράκι και αποφάσισαν να τρώνε στον νεροχύτη.

Όσο για την σχέση Τσάντλερ-Τζόι, ναι ο Τσάντλερ πλήρωνε τα πάντα, ακόμα και τότε που ο Τζόι έκανε μαθήματα υποκριτικής και χορού (και νομίζω ότι κάποιος υπολόγισε το συνολικό ποσό που οφείλει ο Τζόι και είναι γύρω στα 100.000$ ) αλλά ίσως να εξηγηθεί με τον φόβο του Τσάντλερ να μείνει μόνος και ότι ταυτίστηκε με τον περίεργο, ερημίτη γείτονα τους.

Image
"When I was four years old, I watched my mother kill a spider... with a teacosy. Years later, I realised it was not a spider - it was my Uncle Harold."

Αβατάρι χρήστη
Νικόλας Δε Κιντ
Ταινιοδύτης
Αναρτήσεις: 1449
Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 21:29

Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες

Ανάρτησηαπό Νικόλας Δε Κιντ » 14 Απρ 2019, 13:22

Revenge (2017)

ΑΠό που να ξεκινήσω και που να τελειώσω.. :))))
Η πρωταγωνίστρια σπρώχνεται σε έναν γκρεμό με 'υψος περίπου 30 μέτρα και καρφώνεται με την πλάτη σε ένα κορμό δέντρου που την διαπερνάει πέρα ως πέρα. Αλλά δεν πεθαίνει!!!
Αντιθέτως συνέρχεται σε καμιά ωρίτσα, καταφέρνει να σπάσει τον κορμό που είναι στην κυριολεξία καρφωμένη πάνω του και εν συνεχεία να φύγει προς αναζήτηση κρυψώνας...
Δλδ έλεος! Από τέτοιο ύψος δεν χρειάζεται καν να καρφωθείς κάπου. Πεθαίνεις ακαριαία. Επίσης είναι αδύνατο να σου καρφωθεί παλούκι στην κοιλιά και να μην κάνει ζημιά σε ζωτικό όργανο...

Η όλη ιστορία εκτυλίσσεται σε μια έρημο.
Η πρωταγωνίστρια κυκλοφορεί με το παλούκι καρφωμένο στην κοιλιά της για περίπου 10 ώρες μέχρι να νυχτώσει....
Κι ενώ χάνει αίμα με το λίτρο, δεν παθαίνει κάτι, δεν μολύνεται, δεν παθαίνει γάγγραινα...

Έρχεται η ώρα να βγάλει το παλούκι...
Οκ εδώ είναι τα καλύτερα!
Σκίζει την πληγή με μαχαίρι. Χάνει κι άλλο αίμα. Και εν τέλει το τραβάει προς τα έξω. Και με ένα πυρωμένο κουτάκι μπίρας καυτηριάζει αλλά και επουλώνει σχεδόν αμέσως την πληγή... Δλδ μια τρύπα 6-7cmcm...
Την άλλη μέρα είναι περδίκι έτοιμη για εκδίκηση και ανθρωποκυνηγητό!
Δεν ξέρω αν γνωρίζει η σκηνοθέτης της ταινίας ότι το σώμα μας δεν έχει 1000 λίτρα αίμα αλλά μόνο 5. Επίσης ένα διαμπερές τραύμα δεν κλείνει με έναν καυτηριασμό!

Να μην σχολιάσω το πόσο εύκολα έβρισκε τον δρόμο της στην έρημο η κοπέλα. Που πριν πάθει ότι έπαθε δεν ήταν λοκατζής αλλά μια λολίτα.
Δλδ πως να καταπιεί κανείς την μετάλλαξη της σε μόλις μια μέρα!!!

Θα θυμηθώ κι άλλα... :ναι:
Excuse me... I dislike being touched... an Eastern prejudice

Αβατάρι χρήστη
Ξενέρωτας
Ονειρευτής
Αναρτήσεις: 355
Εγγραφή: 17 Ιούν 2013, 17:32

Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες

Ανάρτησηαπό Ξενέρωτας » 14 Απρ 2019, 21:31

Σεξιστη... γιατι μια λολιτα δηλαδη να μη κρυβει μεσα της ενα Ραμπο;
Είμαι στην πολύ φάση δικέ μου, αλλά εσύ ξηγιέσαι στο αλλιώς και μου τη βγαίνεις με κόκκινο να πούμε! -- Γιάννης Δαλιανίδης, 1980ς

Αβατάρι χρήστη
Φαροφύλακας
Φωτόφρακτος Δροσουλίτης
Αναρτήσεις: 3453
Εγγραφή: 31 Μάρ 2013, 09:00

Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες

Ανάρτησηαπό Φαροφύλακας » 15 Απρ 2019, 18:41

χαχααααααααααααααααα... : :χαχα: το βρήκα, ρε φίλε.

Καταρχήν, με αυτήν την απίστευτη πτώση, θα είχε σπάσει η σπονδυλική της στήλη σε τουλάχιστον δύο ξεχωριστά κομμάτια.

Μα αν είναι δυνατόν....!
"Ah," she said, "to come is easy and takes hours; to go is different—and may take centuries."

Αβατάρι χρήστη
Νικόλας Δε Κιντ
Ταινιοδύτης
Αναρτήσεις: 1449
Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 21:29

Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες

Ανάρτησηαπό Νικόλας Δε Κιντ » 15 Απρ 2019, 20:45

Ξενέρωτας έγραψε:Σεξιστη... γιατι μια λολιτα δηλαδη να μη κρυβει μεσα της ενα Ραμπο;

Μα δεν είναι θέμα λολίτας, αλλά θέμα χρόνου!! :))))

@Φαροφύλακας
Τουλάχιστον ρε συ, ας έβαζε κάτι το μεταφυσικό ο σκηνοθέτης. Κάτι περίεργο!
Έτσι στεγνά το σερβίρει!! :χαχα:
Excuse me... I dislike being touched... an Eastern prejudice

Αβατάρι χρήστη
Φαροφύλακας
Φωτόφρακτος Δροσουλίτης
Αναρτήσεις: 3453
Εγγραφή: 31 Μάρ 2013, 09:00

Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες

Ανάρτησηαπό Φαροφύλακας » 27 Απρ 2019, 10:21

Είδα το μισό Super 8 εχθές.

Ένα αυτοκίνητο μπαίνει στις γραμμές του τραίνου και συγκρούεται μετωπικά με το τρένο. Το τρένο εκτροχιάζεται με τον πιο εντυπωσιακό και αφύσικο τρόπο. Τα βαγόνια πετάνε στον αέρα σε μεγάλα ύψη και πέφτουνε από ψηλά. Αυτό δεν γίνεται. Κάποια πέφτουν με φόρα σε άλλα και πετάγονται παραπέρα. Ούτε αυτό γίνεται (αφού μόλις ταξιδεύαν όλα μαζί σε συνέχεια και με την ίδια ταχύτητα). Κατά κάποιον τρόπο όλα τα βαγόνια μοιάζει να παίρνουν φωτιά. (Μάλλον γιατί βοηθάει στην εικόνα της ολικής καταστροφής). Μας δίνεται πάντως πως τουλάχιστον ένα βαγόνι έχει κάποια ανεξήγητα εκρηκτικά.

Όμως αυτό δεν είναι τίποτα. Μετά την απίστευτη, χαοτική καταστροφή του τρένου που κρατάει κάμποση ώρα βλέπουμε το αυτοκίνητο... σχεδόν άθικτο!!!! Μα το αυτοκίνητο σε όγκο και εκτόπισμα μποστά στο τρένο, είναι σαν μύγα. Εάν η σύγκρουση ήταν αρκετά σφοδρή για να καταστρέψει ένα τρένο σε μικρά κομμάτια, από το αυτοκίνητο δεν θα έπρεπε να είχε μείνει τίποτα. Εδώ σε συγκρούσεις που το τρένο δεν παθαίνει τίποτα, το αυτοκίνητο καταλήγει φυσαρμόνικα.

Πραγματική σύγκρουση με τρένο. Το αυτοκίνητο γίνεται φυσαρμόνικα, ενώ το τρένο δεν έχει πάθει σχεδόν τίποτα:
Image
Σύγκρουση με τρένο στην ταινία Super 8. Τα βαγόνια εκτοξεύονται στον αέρα και το τρένο θα καταλήξει σε συντρίμμια:
Image
Σύγκρουση με τρένο στην ταινία Super 8. Όχι απλά το αυτοκίνητο είναι μια χαρά αλλά κι ο οδηγός. :))))
Image


Επίσης, ένα τρένο φορτωμένο με το απόλυτο στρατιωτικό μυστικό θα περίμενε κανείς να είναι γεμάτο στρατό. Δεν βλέπουμε πουθενά ανθρώπους, είτε ζωντανούς, είτε πτώματα, είτε τραυματισμένους. Υπάρχει η γενικότερη αίσθηση πως το τρένο ταξίδευε ασυνόδευτο.

:κάτω:
"Ah," she said, "to come is easy and takes hours; to go is different—and may take centuries."

Αβατάρι χρήστη
Βάγγυ
Ταξιδευτής
Αναρτήσεις: 278
Εγγραφή: 08 Οκτ 2014, 01:01

Re: Μεγάλα σεναριακά προβλήματα σε σειρές και ταινίες

Ανάρτησηαπό Βάγγυ » 27 Απρ 2019, 17:20

Με κάτι τέτοια πραγματικά απορώ. Αν μας κάνουν εντυπώσεις εμάς τους θεατές, αυτούς που τα δημιουργούν δεν τους περνάει καν από το μυαλό; :χμ:
"There was no harbor for hope" R. Lupton


Επιστροφή “Οθόνων Διάφορα”

Ποιος είναι συνδεμένος

Χρήστες που περιηγούνται σε αυτό το φόρουμ: Δεν υπάρχουν εγγραμένοι χρήστες και 1 επισκέπτες