Περίεργη χρονιά το 2020 αλλά είχε και τα καλά του!
Κλειστήκαμε μέσα στο σπίτι και είδαμε πολλές ταινίες, τουλάχιστο εγώ! Για την ακρίβεια είδα 99 ταινίες, οι οποίες είναι προσωπικό ρεκόρ. Ελπίζω το 2021 βέβαια, να μην υπάρχει πλέον η απειλή της covid-19 και ας δούμε και λιγότερες ταινίες. Σαν ταινιοχρονιά λοιπόν δεν θα τη χαρακτήριζα κακή μιας και είχε αρκετά 8αρια αλλά λίγα 9αρια και ένα 10αρι. Αναλυτικά λοιπόν έχουμε και λέμε:
10*
Limelight / Τα φώτα της ράμπας (1952) - Τσάρλι Τσάπλιν
9*
The lovers / Οι ερασταί (1958) - Λουί Μαλ
Frenzy / Φρενίτις (1972) - Άλφρεντ Χίτσκοκ
Il Postino / Ο ταχυδρόμος (1994) - Μάσιμο Τροίζι
Only Lovers left alive / Μόνο οι εραστές μένουν ζωντανοί (2013) - Τζιμ Τζάρμουζ
The lighthouse / Ο Φάρος (2019) - Ρόμπερτ Έγκερς
Song of the sea / To τραγούδι της θάλασσας (2014) - Τομ Μουρ
East of Eden / Ανατολικά της Εδέμ (1955) - Ηλίας Καζάν
Spring, Summer, Fall, Winter... and Spring / Άνοιξη, Καλοκαίρι, Φθινώπο, Χειμώνας... και πάλι Άνοιξη(2003) - Κιμ Κι Ντουκ
Anomalisa (2015) - Ντιούκ Τζόνσον, Τσάρλι Κάουφμαν
Aguirre, the Wrath of God / Αγκίρε η οργή του Θεού (1972) - Βέρνερ Χέρτζογκ
Nosferatu the Vampyre / Νοσφεράτου ο Δράκουλας της Νύχτας (1979) - Βέρνερ Χέρτζογκ
8*
The Painted Veil / Το βαμμένο πέπλο (2006) - Τζον Κάραν
Suddenly, Last Summer / Ξαφνικά πέρσι το καλοκαίρι (1959) - Τζόζεφ Μάνκιεβιτς
Borg vs. McEnroe / Όλα για τη δόξα (2017) - Τζάνους Μετζ
A Simple Plan / Ένα απλό σχέδιο (1998) - Σαμ Ράιμι
Baby Driver (2017) - Εντγκαρ Ράιτ
The Killing of a Chinese Bookie / Ο θάνατος ενός Κινέζου μπούκι (1976) - Τζον Κασσαβέτης
The Grandmaster (2013) - Καρ Βάι Γουόνγκ
The Secret of Kells / Οι περιπέτειες ενός βιβλίου (2009) - Τομ Μουρ
Loving Vincent (2017) - Χιού Βέλχμαν
Under the Skin (I) / Κάτω από το δέρμα (2013) - Τζόναθαν Γκλέιζερ
The Isle / Το νησί (2000) - Κιμ Κι Ντουκ
I, Daniel Blake / Εγώ ο Ντάνιελ Μπλέικ (2016) - Κεν Λόουτς
The Other Side of Hope / Η άλλη πλευρά της ελπίδας (2017) - Άκι Καουρισμάκι
Shoplifters / Κλέφτες καταστημάτων (2018) - Χιροκάζου Κορίντα
Synecdoche, New York / Συνεκδοχή, Νέα Υόρκη(2008) - Τσάρλι Κάουφμαν
Persepolis / Περσέπολη (2007) - Vincent Paronnaud, Marjane Satrapi
The Favourite / Η ευνοούμενη (2018) - Γιώργος Λάνθιμος
The Night of the Hunter / Η νύχτα του κυνηγού (1955) - Τσαρλς Λότον
Ordinary People / Συνηθισμένοι άνθρωποι (1980) - Ρόμπερτ Ρέντφορντ
High Noon / Το τρένο θα σφυρίξει τρεις φορές (1952) - Φρεντ Ζινεμαν
The Hustler / Ο κόσμος είναι δικός μου (1961) - Ρόμπερτ Ρόσεν
Rashomon / (1950) - Ακίρα Κουροσάβα
Και δύο σειρές που μου άρεσαν πολύ.
Το Dark που του έβαλα ένα 8 και το Cobrai Kai που με κάνει να νοσταλγώ τα παιδικά μου χρόνια 9!
Redux 2020
- Νικόλας Δε Κιντ
- Ταινιοδύτης
- Αναρτήσεις: 1449
- Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 21:29
Redux 2020
Excuse me... I dislike being touched... an Eastern prejudice
- Μπιατριξ Κιντο
- βιντεοβάτης
- Αναρτήσεις: 985
- Εγγραφή: 17 Αύγ 2018, 13:25
Re: Redux 2020
Είδα λίγες ταινίες φέτος..
- Ladyhawke (1985) - 10/10
- Us (2019) - 9/10
- A Quiet Place (2018) - 9/10
- The Taming Of The Shrew (1967) - 10/10
- The Lodge (2019) - 8/10
- The Network (1976) - 8/10
- I Am Mother (2019) - 8/10
- Enemy Of The States (1998) - 8/10
- Batman Begins (2005) - 8/10
- Mississipi Burning (1988) - 8/10
- The Birds (1963) - 9/10
- Psycho (1960) - 8/10
- Evil Dead: Dead By Dawn (1987) - 8/10
- Vertigo (1958) - 8/10
- Invasion (2007) - 8/10
- Contagion (2011) - 8/10
- The Emperor Of Paris (2018) - 8/10
- Avengers: Infinity War (2018) - 9/10
- Avengers: Endgame (2019) - 8/10
- Rear Window (1954) - 8/10
- Little Women (2019) - 10/10
- Big Fish (2003) - 9/10
Και δύο σειρές, το Breaking Bad και το Mandalorian που βάζω εν τέλει και στα δύο 10ρι για διαφορετικούς λόγους στο καθένα. Επίσης, στο Έτερος Εγώ: Κάθαρσις δίνω 8/10 και μόνο για το λόγο ότι ο προηγούμενος κύκλος μου άρεσε πιο πολύ.
- Ladyhawke (1985) - 10/10
- Us (2019) - 9/10
- A Quiet Place (2018) - 9/10
- The Taming Of The Shrew (1967) - 10/10
- The Lodge (2019) - 8/10
- The Network (1976) - 8/10
- I Am Mother (2019) - 8/10
- Enemy Of The States (1998) - 8/10
- Batman Begins (2005) - 8/10
- Mississipi Burning (1988) - 8/10
- The Birds (1963) - 9/10
- Psycho (1960) - 8/10
- Evil Dead: Dead By Dawn (1987) - 8/10
- Vertigo (1958) - 8/10
- Invasion (2007) - 8/10
- Contagion (2011) - 8/10
- The Emperor Of Paris (2018) - 8/10
- Avengers: Infinity War (2018) - 9/10
- Avengers: Endgame (2019) - 8/10
- Rear Window (1954) - 8/10
- Little Women (2019) - 10/10
- Big Fish (2003) - 9/10
Και δύο σειρές, το Breaking Bad και το Mandalorian που βάζω εν τέλει και στα δύο 10ρι για διαφορετικούς λόγους στο καθένα. Επίσης, στο Έτερος Εγώ: Κάθαρσις δίνω 8/10 και μόνο για το λόγο ότι ο προηγούμενος κύκλος μου άρεσε πιο πολύ.
"Κι εκεί που νόμιζες ότι δεν θα ξανανιώσεις ποτέ κάτι τόσο δυνατό, έρχεται κάποιος και σου δείχνει ότι το ποτέ είναι μεγάλη λέξη. . ."
Re: Redux 2020
καταγράφουμε τις (καλύτερες) ταινίες της προηγούμενης χρονιάς αν κατάλαβα καλά;;
1) Wonder, Stephen Chbosky, 2017/ 8
2) A separation, Asghar Farhadi, 2011/ 8
3) Forbidden Games, Rene Clement, 1952 / 8
4) On body and soul, Ildiko Enyedi, 2017/ 8
5) (σειρά) Feud: Bette and Joan, 2017/ 10
6) My left foot, Jim Sheridan, 1989/ 8
7) Little Women, Greta Gerwig, 2019/ 8
8) Toc toc, Vicente Villanueva, 2017/ 8
9) Mr. Klein, Joseph Losey, 1976/ 8
10) Unfinished Piece for the player piano, Nikita Mikhalkov, 1977/ 8
11) Marriage story, Noah Baumbach, 2019/ 8
12) Truman Capote, Bennett Miller, 2005/ 8
13) The boys in the band, Joe Mantello, 2020/ 8
14) The changeling, Peter Medak, 1980/ 8
15) The trial of the Chicago 7, Aaron Sorkin, 2020/ 9
16) Dead of Night, Alberto Cavalcanti κ.α, 1945/ 8
17) Day Of Wrath, Carl Theodor Dreyer, 1943/ 8
18) Searching, Aneesh Chaganty, 2018/ 8
19) The red shoes, Michael Powell κ.α., 1948/ 10
20) The phantom carriage, Victor Sjöström, 1921/ 9
21) Seraphine, Martin Provost, 2008/ 8
22) Durak=The fool, Yuriy Bykov, 2014/ 8
υγ: ελπίζω να έκανα σωστή μεταφορά των σκηνοθετών
υγ2: είδα επίσης και αρκετές του Μπέργκμαν, με λιγότερο αγαπημένη το "silence"
1) Wonder, Stephen Chbosky, 2017/ 8
2) A separation, Asghar Farhadi, 2011/ 8
3) Forbidden Games, Rene Clement, 1952 / 8
4) On body and soul, Ildiko Enyedi, 2017/ 8
5) (σειρά) Feud: Bette and Joan, 2017/ 10
6) My left foot, Jim Sheridan, 1989/ 8
7) Little Women, Greta Gerwig, 2019/ 8
8) Toc toc, Vicente Villanueva, 2017/ 8
9) Mr. Klein, Joseph Losey, 1976/ 8
10) Unfinished Piece for the player piano, Nikita Mikhalkov, 1977/ 8
11) Marriage story, Noah Baumbach, 2019/ 8
12) Truman Capote, Bennett Miller, 2005/ 8
13) The boys in the band, Joe Mantello, 2020/ 8
14) The changeling, Peter Medak, 1980/ 8
15) The trial of the Chicago 7, Aaron Sorkin, 2020/ 9
16) Dead of Night, Alberto Cavalcanti κ.α, 1945/ 8
17) Day Of Wrath, Carl Theodor Dreyer, 1943/ 8
18) Searching, Aneesh Chaganty, 2018/ 8
19) The red shoes, Michael Powell κ.α., 1948/ 10
20) The phantom carriage, Victor Sjöström, 1921/ 9
21) Seraphine, Martin Provost, 2008/ 8
22) Durak=The fool, Yuriy Bykov, 2014/ 8
υγ: ελπίζω να έκανα σωστή μεταφορά των σκηνοθετών
υγ2: είδα επίσης και αρκετές του Μπέργκμαν, με λιγότερο αγαπημένη το "silence"
"Μην παίρνετε ναρκωτικά...δεν φτάνουν για όλους" -Ο Τζίμης, ο Τζίμης και η Τζάνις
- Νικόλας Δε Κιντ
- Ταινιοδύτης
- Αναρτήσεις: 1449
- Εγγραφή: 12 Οκτ 2014, 21:29
Re: Redux 2020
Αντίβαρο έγραψε:καταγράφουμε τις (καλύτερες) ταινίες της προηγούμενης χρονιάς αν κατάλαβα καλά;;
Καλά κατάλαβες!!
Αντίβαρο έγραψε:3) Forbidden Games, Rene Clement, 1952 / 8
4) On body and soul, Ildiko Enyedi, 2017/ 8
13) The boys in the band, Joe Mantello, 2020/ 8
14) The changeling, Peter Medak, 1980/ 8
16) Dead of Night, Alberto Cavalcanti κ.α, 1945/ 8
17) Day Of Wrath, Carl Theodor Dreyer, 1943/ 8
19) The red shoes, Michael Powell κ.α., 1948/ 10
20) The phantom carriage, Victor Sjöström, 1921/ 9
Φοβερές επιλογές!!
Excuse me... I dislike being touched... an Eastern prejudice
Επιστροφή “Κορυφαία κι Αγαπημένα”
Ποιος είναι συνδεμένος
Χρήστες που περιηγούνται σε αυτό το φόρουμ: Δεν υπάρχουν εγγραμένοι χρήστες και 17 επισκέπτες