Προσωπικα, δεν κοιταω ουτε τους βαθμους του imdb ουτε τις υποψηφιοτητες των Οσκαρ. Ο καθενας θα κρινει αν μια ταινια ειναι καλη η οχι με βαση το αν καλυπτει τα δικα του γουστα. Αλλα συμφωνω στο οτι ο κιν/φος περναει κριση κυριως με τα remakes πχ Mary Poppins, Suspiria και τα live-action ριμεικ των ταινιων της Ντισνευ και φυσικα τα σικουελ πχ The Expendables, Rocky/Creed, Pirates Of The Carribean, Star Wars κλπ που γινονται μοδα τωρα τελευταια... θεωρω πως εχει χαθει πλεον η δημιουργικοτητα στο Χολιγουντ.
Και ειναι τοσο φανερο το οτι πλασαρουν ριμεικ και σικουελ για εμπορικους λογους. Για παραδειγμα, ποιο το νοημα να ξαναδω την Μερι Ποπινς? Για να πληρωθει η Εμιλι Μπλαντ, οι παραγωγοι και ο σκηνοθετης;
Για ποιον λογο να γινουν κι αλλες ταινιες Star Wars? Ειναι απαραιτητες για την ολοκληρωση της ιστοριας; δεν νομιζω...
Φαινονται τοσο εμπορικα, καθολου ποιοτικα και στεκονται περισσοτερο στο να εντυπωσιασουν τον θεατη με τα CGI εφε, δεν εχουν καμια ευφυια (πολλες κλισε σκηνες και ατακες που νιωθω οτι υποτιμαται η νοημοσυνη μου), και η πλοκη μερικες φορες "ξεφευγει"... για να μην μιλησω και για την αισθητικη τους.
Τουλαχιστον, στον ΦονΤριερ (που για μενα δεν θα επρεπε καν να λεγεται σκηνοθετης - υποκειμενικη αποψη) δεν λειπει η δημιουργικοτητα και συνεχως σκεφτεται και δημιουργει κατι δικο του. Το ιδιο και ο Αλεν, και ο Πολανσκι και ο Ταραντινο και αλλοι... Να προσθεσω εδω οτι προτιμω τους σκηνοθετες-σεναριογραφους που δημιουργουν/γραφουν το δικο τους σεναριο και το σκηνοθετουν οι ιδιοι ωστε να ειναι 100% δικο τους, και οχι πχ κινηματογραφικη μεταφορα απο βιβλιο η ριμεικ οπως ανεφερα πριν.
Το συμπερασμα ειναι οτι συμφωνω στο οτι ο κινηματογραφος περναει κριση οσον αφορα την πρωτοτυπια και τη δημιουργικοτητα, αλλα ευτυχως υπαρχουν και ορισμενοι σκηνοθετες που δεν μας απογοητευουν σε αυτον τον τομεα.