Για παράδειγμα, ο ήρωας (Κάρλος) μπαίνει κάποια στιγμή σε έναν καθεδρικό και ο σεναριογράφος μας περιγράφει έναν ναό ήσυχο. Στην ταινία η είσοδος γίνεται ακριβώς την στιγμή που βγαίνει από τον ναό κάποια "περιφορά", γεμάτη κόσμο μέσα και έξω και με μια μπάντα. Οι πάντες βγαίνουν ενώ ο ήρωας μπαίνει, μόνος κόντρα στο ρεύμα, πρωταγωνιστώντας έτσι, καθώς είναι το μόνο πρόπωπο που βλέπουμε μέσα σε ένα πλήθος από πλάτες. Μάλλον για να τονιστεί η μοναχικότητά του.
Σε άλλα σημεία αλλάζει η σειρά των σκηνών. Σε σκηνές, βέβαια, που δεν επηρεάζουν την πλοκή. Ενδιαφέρον έχει πως και το όνομα της ηρωίδας είναι διαφορετικό στο σενάριο. Νατάλια εκεί ενώ Αλεξάνδρα στην ταινία.
Έχει ενδιαφέρον σαν εμπειρία. Κατά κάποιον τρόπο νιώθεις πως έρχεσαι πιο κοντά στην διαδικασία της δημιουργίας και πιάνεσαι να κάνεις σκέψεις για ποιον λόγο ο σκηνοθέτης διάλεξε τελικά να κάνει την μία ή την άλλη αλλαγή. Και να πιστεύεις πως καταλαβαίνεις.
