Νομίζω ότι μεγάλο ρόλο γενικά στην σειρά που εμφανίζονται οι ηθοποιοί παίζει και το πόσο γνωστοί ή καταξιωμένοι είναι και το συμβόλαιο που υπογράφουν.
Μερικές φορές όταν οι σταρ επιμένουν να εμφανίζονται πρώτα τα ονόματα τους καταλήγουν σε συμβιβασμό και το όνομα του ενός εμφανίζεται πρώτο στην ταινία αλλά του άλλου πρώτο στην αφίσα.
Στον Σούπερμαν πρώτα εμφανίστηκε το όνομα του Μάρλον Μπράντο, μετά του Χάκμαν, μετά ο τίτλος της ταινίας και μετά του Ρηβ, που ήταν και ο πρωταγωνιστής.
Νομίζω ότι χαρακτηριστικό παράδειγμα ηθοποιού που αναφέρεται ξεχωριστά σε ταινία είναι στο Χόμπιτ, όπου στο τέλος αναφέρεται ότι ο Ορλάντο Μπλουμ συμμετέχει στον ρόλο του Λέγκολας.
Ο Μπλουμ είχε απλά ένα δευτερεύωντα ρόλο στην ταινία αλλά είναι ο ίδιος ηθοποιός που είχε ερμηνεύσει τον ίδιο ρόλο στην αρχική τριλογία και δεν αποκλείεται ο ατζέντης του να απαίτησε ως όρο ειδική μνεία.
Ας μην ξεχνάμε ότι ειδικά στην περίπτωση του Χόλυγουντ, μεγάλη επιρροή έχει και το σωματείο των ηθοποιών που καθορίζει πολλά βασικά στοιχεία των συμβολαίων.
Από τις πρώτες φορές που υπήρξε ειδική αναφορά σε ταινία, ήταν στο 30 δευτερόλεπτα πάνω από το Τόκυο (1944) όπου το όνομα του Σπένσερ Τρέϊσυ όχι μόνο εμφανίζεται με πελώρια γράμματα (μεγάλυτερα από του πρωταγωνιστή) αλλά γίνεται και αναφορά στον ρόλο που ερμηνεύει.
Αλλά μιλάμε για τον Σπένσερ Τρέϊσυ, ο τύπος είχε κερδίσει δύο συνεχόμενα όσκαρ, και κομπάρσος να ήταν, πάλι θα τον ανέφεραν.
