Ίζι, τελικά είδα όντως το Spoorloos την επόμενη της κλήρωσης, αλλά δυστυχώς δεν κατάφερε να με βγάλει από την χειμερία νάρκη μου, η οποία και έχει παραταθεί σε έναν βαθμό που αρχίζει και με ενοχλεί, συμπαρασύροντας μαζί και αυτήν την κριτική.
Αν και βρήκα τον ρυθμό της ικανοποιητικό και σε γενικές γραμμές ήταν καλοφτιαγμένη για αυτό που είναι, δεν μου ταίριαξε. Μου θύμισε με έναν ιδιαίτερο τρόπο Χίτσκοκ, ο οποίος μου είναι σχεδόν πάντα ανυπόφορος. Γουγλάρησα λοιπόν από απορία να τσεκάρω αν ήμουν ο μόνος στον οποίο συνέβη και με έκπληξη είδα ότι η ταινία θεωρείται Χιτσκοκική, οπότε και μου λύθηκε η απορία.
Αν ήθελα αν το παλέψω λίγο παραπάνω, θα έλεγα ότι παρότι με ενοχλεί η απίστευτη πλοκή, δεν θεωρώ ότι είναι ο κύριος λόγος - εξάλλου απίστευτο δεν σημαίνει και αδύνατο. Ίσως ξεκινάει από τον πρωταγωνιστή; που δεν μου ήταν ιδιαίτερα πειστικός, όπως στη σκηνή στην εξοχή που τρέχει πίσω από το αυτοκίνητο; Ίσως από αυτές τις Χιτσκοκικές λεπτομέρειες που πάντα κάτι αιωρείται και ποτέ δεν με ενθουσίασε σαν τεχνική; Όσο το σκέφτομαι δεν μπορώ να συλλάβω γιατί θεώρησα ότι είναι Χιτσκοκικό με έναν ιδιαίτερο τρόπο και όχι κατά έναν ξεκάθαρο τρόπο.
Όπως και να 'χει, έπρεπε να είχες την προνοητικότητα να με ενημερώσεις για αυτό, ώστε να επιλέξω τον Ιναρίτου. Ήταν αδικαιολόγητη παράληψη. Επειδή όμως σου έχω μια αδυναμία, είμαι διατεθειμένος να δεχτώ την συγνώμη σου, αν την καρυκεύσεις με μια μικρή κριτικούλα της βωβής Σοβιετικής
Για κάποιον πάντως που θέλει να δει ένα Χιτσκοκικό μυστήριο στη σημερινή εποχή, δεν έχω δυσκολία να την προτείνω