Μπορώ να γράψω άπειρα αντεπιχειρήματα στο να σου δείξω την εντελώς αντίθετη οπτική, αλλά δεν ξέρω αν θα κουράσω..
Να πω απλά μερικά, όπως το ότι αυτοκτόνησε ένα παιδί δε σημαίνει ότι ευθυνόταν ο καθηγητής του, άλλωστε δεν αυτοκτόνησε όσο μαθήτευε κοντά του αλλά κάποια χρόνια μετά, το ότι οι γονείς του συνδέσαν την κατάθλιψή του με την πίεση που του ασκούσε ο καθηγητής είναι η γνώμη τους. Και πρόνοια και δικηγόρο βάλανε αυτοί. Δεν ήταν γενικευμένο πρόβλημα. Αυτό που ξέρουμε από την ταινία είναι ότι ήταν ένα ευαίσθητο παιδί που δυσκολευόταν κι ότι ο καθηγητής του τον βοήθησε να καταφέρει το όνειρό του. Το ότι όταν έφτασε μετά από χρόνια εκεί που ήθελε αλλά δεν άντεξε, μου δείχνει ότι "δεν το είχε", όπως κόντεψε να πάθει κι ο Άντριου με το ατύχημα και γι αυτό τον έκοψε ο Φλέτσερ. Αν θυμάσαι ο Φλέτσερ του είπε, όταν άργησε, να αφήσει τον άλλο ντράμερ να παίξει κι εκείνος θα έπαιζε άλλη φορά. Ο εγωισμός του Άντριου δεν τον άφηνε να δεχτεί ότι έχασε αυτή την ευκαιρία. Δεν τον έσπρωξε ο Φλέτσερ. Δεν του είπε θα παίξεις εσύ μπορείς δεν μπορείς. Όταν ο Άντριου επέμεινε κι έχασε την ψυχραιμία του, προσπάθησε ξανά να τον συνετίσει λέγοντας του ότι έχει δύο επιλογές ή να ρισκάρει το αν θα είναι στην ώρα του στη σκηνή για να παίξει αλλιώς θα φύγει απ' το τμήμα ή να ξεχάσουν το συμβάν και να παίξει ο άλλος ντράμερ. Ο Άντριου επέλεξε να ρισκάρει, ο Άντριου εξ αρχής δεν προνόησε να είναι στην ώρα του (δεν είναι σκόπελος του σκηνοθέτη το λεοφωρείο- δείχνει ότι κάτι μπορεί να σου τύχει, μια τόσο σημαντική μέρα για σένα πρέπει να φροντίσεις να πας πιο νωρίς. Εμείς πήγαμε να δούμε τους δικούς μου στις γιορτές και περιμέναμε κοντά δυο ώρες στο σταθμό μέσα στο κρύο, συνειδητά, για να μη χάσουμε το τραίνο. ) και στην αρχή που τον παίρνει στο τμήμα του, του λέει 6 το πρωί, ενώ το μάθημα άρχιζε 9. Αν δεν το θυμάσαι, ο Άντριου είχε αργήσει να ξυπνήσει. Αν το μάθημα ήταν στις 6 θα το 'χανε. Δεν του το κανε για καψόνι, μάθημα του δινε. Και ό,τι άλλο με την πρώτη θέαση μπορεί κανείς να του καταλογίσει, με τις επόμενες καταλαβαίνει ότι ήταν μαθήματα. Και συνοψίζονται ως εξής: ο Φλέτσερ προσπάθησε να κάνει τον Άντριου "καλό παίκτη", που ως γνωστόν πρέπει να ξέρει να κερδίζει, αλλά και να χάνει. Και τα κατάφερε.
Να πω απλά μερικά, όπως το ότι αυτοκτόνησε ένα παιδί δε σημαίνει ότι ευθυνόταν ο καθηγητής του, άλλωστε δεν αυτοκτόνησε όσο μαθήτευε κοντά του αλλά κάποια χρόνια μετά, το ότι οι γονείς του συνδέσαν την κατάθλιψή του με την πίεση που του ασκούσε ο καθηγητής είναι η γνώμη τους. Και πρόνοια και δικηγόρο βάλανε αυτοί. Δεν ήταν γενικευμένο πρόβλημα. Αυτό που ξέρουμε από την ταινία είναι ότι ήταν ένα ευαίσθητο παιδί που δυσκολευόταν κι ότι ο καθηγητής του τον βοήθησε να καταφέρει το όνειρό του. Το ότι όταν έφτασε μετά από χρόνια εκεί που ήθελε αλλά δεν άντεξε, μου δείχνει ότι "δεν το είχε", όπως κόντεψε να πάθει κι ο Άντριου με το ατύχημα και γι αυτό τον έκοψε ο Φλέτσερ. Αν θυμάσαι ο Φλέτσερ του είπε, όταν άργησε, να αφήσει τον άλλο ντράμερ να παίξει κι εκείνος θα έπαιζε άλλη φορά. Ο εγωισμός του Άντριου δεν τον άφηνε να δεχτεί ότι έχασε αυτή την ευκαιρία. Δεν τον έσπρωξε ο Φλέτσερ. Δεν του είπε θα παίξεις εσύ μπορείς δεν μπορείς. Όταν ο Άντριου επέμεινε κι έχασε την ψυχραιμία του, προσπάθησε ξανά να τον συνετίσει λέγοντας του ότι έχει δύο επιλογές ή να ρισκάρει το αν θα είναι στην ώρα του στη σκηνή για να παίξει αλλιώς θα φύγει απ' το τμήμα ή να ξεχάσουν το συμβάν και να παίξει ο άλλος ντράμερ. Ο Άντριου επέλεξε να ρισκάρει, ο Άντριου εξ αρχής δεν προνόησε να είναι στην ώρα του (δεν είναι σκόπελος του σκηνοθέτη το λεοφωρείο- δείχνει ότι κάτι μπορεί να σου τύχει, μια τόσο σημαντική μέρα για σένα πρέπει να φροντίσεις να πας πιο νωρίς. Εμείς πήγαμε να δούμε τους δικούς μου στις γιορτές και περιμέναμε κοντά δυο ώρες στο σταθμό μέσα στο κρύο, συνειδητά, για να μη χάσουμε το τραίνο. ) και στην αρχή που τον παίρνει στο τμήμα του, του λέει 6 το πρωί, ενώ το μάθημα άρχιζε 9. Αν δεν το θυμάσαι, ο Άντριου είχε αργήσει να ξυπνήσει. Αν το μάθημα ήταν στις 6 θα το 'χανε. Δεν του το κανε για καψόνι, μάθημα του δινε. Και ό,τι άλλο με την πρώτη θέαση μπορεί κανείς να του καταλογίσει, με τις επόμενες καταλαβαίνει ότι ήταν μαθήματα. Και συνοψίζονται ως εξής: ο Φλέτσερ προσπάθησε να κάνει τον Άντριου "καλό παίκτη", που ως γνωστόν πρέπει να ξέρει να κερδίζει, αλλά και να χάνει. Και τα κατάφερε.