Beau Pere (Τώρα πια είμαι γυναίκα) (1981)
Beau Pere (Τώρα πια είμαι γυναίκα) (1981)
Τίτλος: Beau Pere
Ελληνικός τίτλος: Τώρα πια είμαι γυναίκα
Έτος παραγωγής: 1981
Σκηνοθέτης: Bertrand Blier
Σενάριο: Bertrand Blier (novel), Bertrand Blier
Ηθοποιοί: Patrick Dewaere, Ariel Besse
Υπόθεση
Μετά τον θάνατο της μητέρας της, η 14χρονη Μαριόν ερωτεύεται τον όμορφο πατριό της, Ρεμί.
Άποψη
Ταινία που βλέπεται ευχάριστα, και, απ' όσες τουλάχιστον ταινίες έχω δει, θα την έβαζα θεματολογικά κι αισθητικά δίπλα στο L' amant, αν και χωρίς τόσο αισθησιακές σκηνές. Ο αισθησιασμός στο "Beau Pere" κατά βάση υπονοείται, αλλά το λίγο γυμνό που δείχνει, έχει αρκετή ένταση για την οποία άλλωστε φημίζεται ο αισθησιασμός στον γαλλικό κινηματογράφο.
Να πω την αλήθεια περίμενα ότι θα εμβάθυνε περισσότερο στην ψυχολογία των ηρώων, της μικρής Μαριόν και του όμορφου (πραγματικά όμορφου) Ρεμί, εντούτοις απλώς φαίνεται πως γουστάρονται: ο Ρεμί έχει μεγαλώσει την Μαριόν εδώ και 9 χρόνια, ο γάμος του καταρρέει, η μικρή ακούει απ' το δωμάτιο την μάνα της να φωνάζει απ' την ηδονή που της προκαλεί ο Ρεμί και έτσι ο Ρεμί της εξιτάρει την φαντασία και γίνεται γι' αυτήν αντικείμενο του πόθου. Ο Ρεμί απ' την άλλη, όταν πεθαίνει η γυναίκα του και μητέρα της Μαριόν, καταλήγει να έχει μια όμορφη κοπέλα πλάι του, η οποία κατά κάποιον τρόπο προσπαθεί να πάρει έναν συζυγικό ρόλο, και άρα του είναι δύσκολο να αντισταθεί.
Το πώς εξελίχθηκε και έληξε η ιστορία έγινε με τρόπο πειστικό και ρεαλιστικό κατά την γνώμη μου, ένας ωραίος αντισυμβατικός έρωτας, και μ' άρεσε το τέλος (η τελευταία σκηνή) το οποίο σκηνοθετικά εμένα μου φάνηκε πως είχε κάτι από θρίλερ.
Τρέιλερ
σεξ και ντραγκζ και ροκ και ρολ
Re: Beau Pere (1981)
Περίμενα μια ταινία απαγορευμένου έρωτα και πάθους, στις οποίες ειδικεύεται ο αγαπημένος μου γαλλικός κινηματογράφος, όμως αποδείχτηκε ευχάριστα πιο περίπλοκη από αυτό και μου άρεσε πολύ.
Μολονότι δεν δίνει ξεκάθαρες απαντήσεις για το πώς και γιατί καταλήγουν οι δύο κεντρικοί χαρακτήρες να έλκονται ξαφνικά ο ένας από τον άλλο (παρά τα οχτώ - ή εννιά, δεν είμαι σίγουρη - χρόνια που έζησαν στο ίδιο σπίτι, κατά τα οποία η σχέση τους ήταν μία σχέση γονέα - παιδιού) έχω την εντύπωση ότι αφήνει πολλά να εννοηθούν για την ψυχοσύνθεση τους και ιδίως του Ρεμί.
Επειδή αναφέρω αρκετά στοιχεία βασικά της υπόθεσης, όσα ακολουθούν είναι ίσως αποκαλυπτικά για όποιον δεν έχει δει την ταινία, οπότε ας μείνουν καλυμμένα.
Πολύνιους, η ταινία μου θύμισε, κυρίως ως προς την ατμόσφαιρα, την επίσης γαλλική "Le Petit Amour" (1988), γνωστή και ως Kung-fu master. Είναι βέβαια πιο γυναικεία από την Beau Pere, ίσως όμως να σου αρέσει.
Μολονότι δεν δίνει ξεκάθαρες απαντήσεις για το πώς και γιατί καταλήγουν οι δύο κεντρικοί χαρακτήρες να έλκονται ξαφνικά ο ένας από τον άλλο (παρά τα οχτώ - ή εννιά, δεν είμαι σίγουρη - χρόνια που έζησαν στο ίδιο σπίτι, κατά τα οποία η σχέση τους ήταν μία σχέση γονέα - παιδιού) έχω την εντύπωση ότι αφήνει πολλά να εννοηθούν για την ψυχοσύνθεση τους και ιδίως του Ρεμί.
Επειδή αναφέρω αρκετά στοιχεία βασικά της υπόθεσης, όσα ακολουθούν είναι ίσως αποκαλυπτικά για όποιον δεν έχει δει την ταινία, οπότε ας μείνουν καλυμμένα.
Πολύνιους, η ταινία μου θύμισε, κυρίως ως προς την ατμόσφαιρα, την επίσης γαλλική "Le Petit Amour" (1988), γνωστή και ως Kung-fu master. Είναι βέβαια πιο γυναικεία από την Beau Pere, ίσως όμως να σου αρέσει.
"Parce que moi je rêve, moi je ne le suis pas.."
Ποιος είναι συνδεμένος
Χρήστες που περιηγούνται σε αυτό το φόρουμ: Δεν υπάρχουν εγγραμένοι χρήστες και 1 επισκέπτες